piątek, 4 kwietnia 2014

Czas start!

Źródło: Pinterest

Jak nie zacznę to istnieje duże prawdopodobieństwo, że mnie Rysiu ubije bądź powiesi na suchej gałęzi. No to czas start!

Jestem Mysza - dość kreatywna, świeżo upieczona mama najpiękniejszego i najgrzeczniejszego dzieciaka na świecie. Ponieważ za mną dość pracowity okres - wesele, ciąża, a przede mną rok wolnego od pracy zawodowej i dodatkowo środek remontu domu, moja głowa pęka od nadmiaru pomysłów do zrealizowania. A że jestem osobą, która woli zrobić sama niż kupić, to projektów jeszcze więcej.

We wszystkich szalonych pomysłach wspiera mnie Rysiu - moja siostra. Przy czym sama do zbioru realizacji też dodaje co nieco. Ponieważ uzbierało nam się trochę tego i owego postanowiłyśmy podzielić się tym ze światem. I tak oto powstał Misz Masz Myszy i Rysia.

6 komentarzy: