czwartek, 24 kwietnia 2014

Kocyk Minky


Pierwszy, ale na pewno nie ostatni.
To turkusowe cudo z grochami powstało dla mojego Mikiego. Kocyk składa się z trzech warstw - polarku minky, wypełnienia i bawełny w grochy.


Jeżeli ktoś chce uszyć taki kocyk to polecam www.freakyfabrics.com - prócz pięknych kolorów minky wzbogacili się ostatnio o kolorową bawełnę w sam raz do takich projektów. Ja skorzystam na pewno nie raz.


A i mała wskazówka przy szyciu trójwarstwowych kocyków - dobrze ułóżcie warstwy. Ja za pierwszym razem musiałam spruć cały kocyk bo po wywinięciu wypełnienie wylądowało na wierzchu ;)

3 komentarze:

  1. kocyk bardzo ladny i na pewno milutki.zastanawiam się po co te tasiemeczki.jaka grubość ocieplacza .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Kocyk w stałym użyciu - jest na prawdę bardzo mięciutki. Tasiemki miały być do memłania, ale moje dziecię mimo ukończenia 5 m-cy jeszcze się nimi nie zainteresowało ;) Ocieplacz jest 100g - http://www.freakyfabrics.com/component/virtuemart/435/31/wypelnienie/wype%C5%82nienie-100g-m2-detail?Itemid=0

      Usuń
  2. super!!! trzywarstwowe są najlepsze-bo są cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń